העדשה החדשה היא קצת עדשה יוצאת מן הכלל של לייקה או כל חברה אחרת, וזאת בגלל המחיר שלה שעומד על 29,990 שקלים בישראל, שזה המון יחסית לעדשה מהסוג הזה.

להלן המפרט של העדשה:

עדשת 35MM לפול פריים, עם מפתח צמצם 2.העדשה מורכבת מ- 10 אלמנטים ו- 5 קבוצות (שכל אחד מיוחד במינו), שמתוכם עם שלושה אלמנטים אספריים.טווח הראיה של העדשה הוא 62.5 מעלות במצלמת פול פריים.מפתח הצמצם המקסימלי הוא 1.4 והמפתח המינימלי הוא 16.לעדשה יש 11 להבי צמצם.מרחק הפוקוס המינימלי הוא 30 סנטימטר.קוטר הברגת הפילטר הוא: 39MM.משקלה הוא: 320 גרם.

העדשה תואמת לתושבת M של לייקה.

העדשה מגיעה עם מכסה קדמי ואחורי.

לייקה קובעת שכמו בכל העדשות שלה, נחוצה רק למטרות יצירתיות שכן העדשה מתפקדת בצורה מיטבית בכל ערכי הצמצם. החברה גם מתגאה שבעוד שעדשות איכות אחרות ממשיכות להיות גדולות וכבדות, לייקה מצליחה לארוז את הביצועים הללו בעדשה קטנה וגם לא שוקלת כלום לעומת האחרות.

סרטון השקה:

לסיכום: נראית עדשה בומבסטית ואיכותית, אבל שניה לפני שאתם קונים אותה תחשבו טוב מאוד אם אתם צריכים אותה, כי יש הרבה אלטרנטיבות זולות יותר שעושות עבודה נפלאה.

כמו כל עדשות ה- 35MM העדשה הזאת מתאימה לכל סוגי הצילום חוץ מטלה, כך שתוכלו לצלם איתה נופים וגם פורטרטים יפים מאוד, שזה דבר חשוב היום ועוזר לכם להיות זמינים במקום הנכון בזמן הנכון עם המצלמה.