החברה אומרת שיקח חודש חודשיים עד שהעדשה תגיע לחנויות ויש מצב שזה יקח יותר זמן, מפני שהקורונה עדיין נמצא בעולם וקשה לייצר בצורה הזאת את החומרים לייצור העדשה.

החברה אומרת שהיא משיקה שתי דגמים אחת למצלמות מירורלס סוני עם תושבת E מסוג קרופ, ולמצלמות מירורלס של פוג'יפילם עם תושבת X מסוג קרופ.

להלן המפרט של העדשה:

עדשת זום 18-300MM שמתאימה למצלמות קרופ (בפול פריים הטווח יוצא 27-450MM).העדשה מורכבת מ- 19 אלמנטים ו- 15 קבוצות.טווח הראיה של העדשה הוא 77 מעלות באורך מוקד פתוח ביותר ו- 5 מעלות באורך מוקד הסגור ביותר.מפתח הצמצם המקסימלי הוא 3.5-6.3 והמפתח המינימלי הוא 22-40.לעדשה יש 7 להבי צמצם.מרחק הפוקוס המינימלי ביותר הוא 15 סנטימטר באורך מוקד רחב, ומגיע ל- 99 סנטימטר באורך מוקד טלה.קוטר הברגת הפילטר הוא: 67MM.העדשה מגיעה עם מייצב תמונה (VC) מובנה.העדשה בעלת מבנה עמיד בפני לחות ואבק (לא ידוע בצורה מלאה עד כמה ההגנה טובה).משקלה הוא: 620 גרם.

זאת עדשת קיט בסופו של דבר, אבל בזמן האחרון בגלל המעבר למצלמות המירולס - אין הבדל כל כך גדול בין עדשה כזאת לאחרת כך שניתן לומר שהכל טוב היום, למעט עדשות כמובן גרועות במיוחד..

מהתמונות שהחברה ספקה לנו ניתן לראות שהיא חדה וטובה גם במצבי מהירות תריס נמוכים, הבעיה היא שאין לדעת כמה זמן לקח כדי להפיק את התמונות האלה אתה, כך שאנחנו ספקנים באמת עד כמה היא טובה (ברגע שיצאו סקירות נוכל לדעת).

להלן כמה תמונות מהחברה - שצולמו עם סוני A6600:סרטון השקה:

מחיר העדשה עומד על 2,580 שקלים בישראל, מחיר העדשה שתואמת לתושבת של פוג'יפילם עוד לא נחשף אבל החברה הצהירה שפרטים נוספים יגיעו בחודשים הקרובים, אנחנו משערים כמובן שהמחיר יהיה אותו דבר כמו העדשה לתושבת של הסוני.

פרטים נוספים בהמשך..