לאחר השקת הגימבל וויבל 2, נראה היה שחברת זיאון נטשה את מערכת הגימבלים שלה למצלמות קלות משקל, והנה הפעם חברת זיאון מפתיעה עם הגימבל קריין M3 שהוא מתאים למצלמות מירורלס קטנות משקל כולל עדשות קלות, כך שאם אתם חובבים בעולם הוידאו - יש מצב שזה הגימבל שנבנה במיוחד בשבילכם.

הגימבל החדש מגיע עם מירב הטכנולוגיה העדכנית ביותר בעולם כולל של חברת זיאון עצמה, כך שאתם יכולים להיות רגועים שגם במחיר היחסית נמוך שלו תקבלו - מכשיר מקצועי לחלוטין.

מבט על הגימבל:

להלן המפרט הטכני של הגימבל:

מפרטזיאון קריין M3
תאריך השקה:08/11/2021
יצרן:זיאון
מספר צירים:3
בורג הרכבה למצלמה:
תמיכה במשקל של עד:2.2 קילוגרם
סוללה נשלפת/מובנית:מובנית
חיבור טעינה:USB סוג C
תמיכה בבלוטוס ו- Wi-Fi:יש
דור בלוטוס:5.0
תדר Wi-Fi:2.4 ג'יגה הרץ
מסך מובנה:1.22 אינץ', מגע
קיבולת סוללה:1,150 מיליאמפר
חיי סוללה:
טעינה מהירה:יש, 12 וואט PD
זמן טעינה:2 שעות
משקל:700 גרם
תאורת לד מובנית:יש

הגימבל החדש מגיע עם תאורת לד מובנית שחברת זיאון מצהירה עליה שהיא אחת מגולת הכותרת של הגימבל החדש, את התאורה תוכלו לשנות מגוון - קר לחם (2600 עד 5200 קלווין) באמצעות הגימבל בצורה קלה ונוחה, הפנס מגיע עם CRI 90 שזה לא האיכותי ביותר שיש - אבל עדיין זהו פנס עזר קטן.

הגימבל מגיע בנוסף עם תושבת מודולרית שתוכלו לחבר לתחתית הגימבל, ולתושבת יש חיבור 3.5mm לחיבור מיקרופון חיצוני ובכך תוכלו לצלם רעיונות או כל מיני סרטונים על רמה עם הפיצ'ר הזה - אפילו בזמן הליכה עם הגימבל.

הרעיון שלנו בכללי הוא קצת שונה ממה שזיאון הצהירה עליו - ולכן אנחנו ממליצים יותר שתקנו מקרופונים אלחוטיים ותחברו את המקלט לתחתית הגימבל וכך תוכלו לנוע בחופשיות מהנושא המצולם ללא שום כבל שיכול להפריע לכם בכל דרך שהיא.

בנוסף, הגימבל מגיע עם צלחת (תושבת שמחברת את המצלמה לגימבל) שמתחברת לגימבל בצורה מהירה, כך שלא תצטרכו לאזן מחדש את הגימבל אחרי כל שליפה של המצלמה ממנו.

הגימבל מגיע עם סוללה מובנית שזהו פיצ'ר שזיאון החליטה להכניס בגימבלים האחרונים שלה, ועד כה נראה שזה עובד נפלא, אבל היה כיף ונוח יותר אם לגימבל היה איזה מין פתח שניתן להוציא דרכו את הסוללה לפחות למקרה שהיא תמות ותצטרכו חדשה.

הגימבל תומך בטעינה מהירה של עד 12 וואט, כך שתוך שעתיים בלבד הגימבל שלכם כבר יהיה טעון מ- 0 ל- 100 אחוז.

עוד דבר מיוחד שזיאון הוסיפה לגימבל, זהו המסך הצבעוני בגודל 1.22 אינץ' שיאפשר לכם לשנות בקלות ובמהירות את כל הגדרות הגימבל בצורה נוחה ביותר.

סרטון השקה:

להלן כמה סקירות על הגימבל:

סקירה של ערוץ היוטיוב Potato Jet:

סקירה של ערוץ היוטיוב Jason Vong:

סקירה של ערוץ היוטיוב The Hybrid Shooter:

סקירה של ערוץ היוטיוב James Matthews:

סקירה של ערוץ היוטיוב Kai W:

הגימבל נמכר ב- 3 ערכות שונות שאותן נפרט כאן:ערכה בסיסית (גימבל, ידית האחיזה) במחיר של 1,990 שקלים.ערכה קומבו (גימבל, ידית האחיזה, מחזיק לסמארטפון, תיק נשיאה) במחיר של 2,330 שקלים.ערכה פרו (גימבל, ידית האחיזה, מחזיק לסמארטפון, תושבת לחיבור מיקרופון, מיקרופון, תיק נשיאה) במחיר של 3,190 שקלים.ברגע שיהיה עדכון עם המחיר בישראל, נעדכן אתכם כאן.

לסיכום: גימבל איכותי וטוב ממבט ראשון, יש לאיפה להשתפר, אבל בסופו של דבר אם אתם צריכים את הגימבל כדי להתחיל לצלם כאן ועכשיו ולא בעוד שנה או שנתיים זה הגימבל הטוב ביותר בשבילכם, הוא מתאים למצלמות מקצועיות, מצלמות אקסטרים, וסמארטפונים, כך שזאת אלטרנטיבה מאוד טובה וגם מקצועית, בסופו של דבר הגימבל יחסית יקר לעומת מה שחובבים מחפשים - אבל אם כן יש לכם את התקציב הכספי ואתם מחפשים גימבל קל ונוח - הוא בהחלט מתאים לכם.

לרשימת המצלמות הנתמכות על הגימבל (מבחינת תוכנה) מהיצרן בקישור כאן.לרשימת הציוד (מצלמות ועדשות) הנתמכות על הגימבל (מבחינת משקל) מהיצרן בקישור כאן.