במקביל להשקת המיקרופונים האלחוטיים המעודכנים לצילום מקצועי, גודוקס משיקה לראשונה מיקרופונים בהתאמה לסמארטפונים באופן מלא.

את הערכה של המיקרופונים יהיה ניתן להזמין בצבעים: ורוד דובדבן, שחור קלאסי, ענן לבן, וירוק פיסטוק.

מבט על ערכת המיקרופונים MoveLink Mini (עם כל הצבעים):

להלן המפרט הטכני של המקלט:

מפרטמקלט MoveLink Mini
תאריך השקה:05/12/2022
יצרן:גודוקס
סוג מקלט:אלחוטי
מתאים ל:סמארטפון/טאבלט/מחשב נייד/למצלמה
תושבת:ללא
מספר ערוצי אודיו:עד 2
טווח קליטה:-33 עד 43 dB
תגובת תדר:50 הרץ עד 20 קילו הרץ
חיבורים:מודלורי
סוללה:ליתיום, 150 מיליאמפר
חיי סוללה:8 שעות
מסך:ללא
משקל:14 גרם

להלן המפרט הטכני של המשדר:

מפרטמשדר MoveLink Mini
תאריך השקה:05/12/2022
יצרן:גודוקס
סוג משדר:אלחוטי
תושבת:קליפס
כפתור השתקה:יש
עוצמת הקלטה אוטומטית:לא ידוע
תגובת תדר:50 הרץ עד 16 קילו הרץ
שיטת סנכרון:2.4 ג'יגה הרץ QPSK
סוללה:ליתיום, 100 מיליאמפר
חיי סוללה:6 שעות
מסך:ללא
משקל:12 גרם
מיקרופון:מובנה, מונו/סטריאו
מקסימום SPL:110 dB
THD:5%
SNR:65 dB

המערכת מיקרופונים האלחוטיים החדשה מגיעה בכל כך הרבה תצורות שונות, אבל מה שחשוב שגודוקס השיקה מיקרופונים שמתאימים לסמרטפונים של אנדרואיד ואייפון, כולל חיבורי Lightning של אפל, וחיבורי 3.5MM מסוג TRS, וחיבור 3.5MM מסוג TRRS, וכמובן חיבור USB סוג C, ולכם נשאר רק לבחור את הערכה המתאימה בשבילכם.

המיקרופונים מגיעים עם זמן פעולה מקסימלי של 6 שעות מה שיאפשר לכם שימוש לאורך זמן בלי הצורך להטעין מחדש.

עם זאת המשדר כולל כפתור להשתקה במקרה שתירצו לדוגמא רגע אחד בזמן שידור חי שלא ישמעו אתכם - הכפתור הזה יציל אתכם.

טווח הקליטה והשידור של המיקרופונים עומד על 100 מטר, מה שיאפשר לכם גמישות מלאה בזמן הצילומים בלי לפחד שלא ישמעו אתכם בסרטון בגלל קיטועים של שידור.

למיקרופונים יש 2 נרתיקי טעינה שונים בתצורות מתאימות: למיקרופון ומקלט אחד דגם: ML-C5 שמגיע עם סוללת ליתיום 800 מיליאמפר וחיבור USB סוג C לטעינה מהירה, במשקל 115 גרם. ל- 2 מיקרופונים ומקלט אחד דגם: ML-C2 שמגיע עם סוללה מובנית של 1,370 מיליאמפר וחיבור USB סוג C לטעינה מהירה, במשקל 180 גרם.

המיקרופונים החדשים מתאימים לסמארפונים או טאבלטים או מחשבים וכמובן מצלמות, מה שכן תוכלו לקנות את הגרסה המותאמת לסמארטפונים שמגיעים עם חיבור USB סוג C בלבד או חיבור Lightning של אפל, מה שיאפשר לכם להקליט הכל ישירות לתוך הסמארטפון הקלות.

סרטון השקה:

סרטון הדרכה קצר על המיקרופונים מגודוקס:

להלן סקירה על המיקרופון החדש:

סקירה של ערוץ היוטיוב Joshua Wade:

להלן מחירי המיקרופונים:ערכת ה- MoveLink Mini UC עם משדר ומקלט אחד (ורוד דובדבן/שחור קלאסי/ענן לבן/וירוק פיסטוק) בהתאמה לאנדרואיד במחיר של 85 דולר בחו"ל.ערכת ה- MoveLink Mini UC עם 2 משדרים ומקלט אחד (ורוד דובדבן/שחור קלאסי/ענן לבן/וירוק פיסטוק) בהתאמה לאנדרואיד במחיר של 119 דולר בחו"ל.ערכת ה- MoveLink Mini LT עם משדר ומקלט אחד (ורוד דובדבן/שחור קלאסי/ענן לבן/וירוק פיסטוק) בהתאמה לאייפון במחיר של 95 דולר בחו"ל.ערכת ה- MoveLink Mini LT עם 2 משדרים ומקלט אחד (ורוד דובדבן/שחור קלאסי/ענן לבן/וירוק פיסטוק) בהתאמה לאייפון במחיר של 129 דולר בחו"ל.ברגע שהמיקרופונים יגיעו לישראל נעדכן כאן את המחיר שלהם ובקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

לסיכום: המיקרופונים החדשים מגיעים בעיקר בגלל שלאחרונה הסמארטפונים תפסו שוק די גדול בתחום הצילום, ולכן הגיע הזמן להרים את הכפפה וליצור אביזרים מתאימים, ונראה שגודוקס הראשונים שעושים את זה ובענק (ידוע לנו על עוד חברות אבל לא ברמה הזאת), המיקרופונים מתאימים לצילום דרך סמארטפון, טאבלט, מחשב נייד, ואפילו מצלמה, הם מתאימים בעיקר לצילום וולוגים וסרטונים לרשת כולל שידורים חיים ועוד..