עדיין אף אחד לא פיענח את הסוד - למה קנון לא משיקה כבר קנון R1 ומסיימת סיפור (יש מצב שהיא שומרת תרגיל מהשרוול - כמו הרבה פעמים עד כה היא אוהבת לייצר בלי סוף מצלמות כך שהיא תתאים לכל סוגי הצלמים שהיי פעם יחפשו מצלמה).

הפעם הקנון R3 שכנראה תיהיה מצלמת דגל לכמה חודשים או אוליי שנים עד שתצא R1, הפעם זאת מצלמה שהיא כנראה תיהיה מתחרה ישירה לסוני וניקון.

כזכור סוני כבר השיקה את מצלמת הדגל שלה, מה שעד כה נראה שהמצלמה הזאת ממש לא מתקרבת לאחת ממצלמות הדגל של קנון וניקון שעומדים לצאת.

המצלמה כפי שאתם רואים בתמונה תגיע עם גריפ מובנה, כמיטב במסורת של החברות עד כה, חוץ מסוני כמובן.

החברה אומרת שהמצלמה תגיע עם מהירות פוקוס בלתי רגילה שתוכל לזהות עצמים שנעים במהירויות גבוהות במיוחד, כך שנראה שהמצלמה ממש תתאים לאולומפידה הקרובה.

קנון לא חשפה הרבה פרטים על המצלמה אבל מה שכן היא חשפה, זה שהמצלמה תגיע למהירות תריס של 30 תמונות בשניה, שזה פשוט בלתי נתפס לפחות ברגעים אלה אין שום חברה שעשתה את זה עד כה.

המצלמה תגיע גם עם מערכת פוקוס ישנה שמשולבת עם החדשה, המערכת הישנה שהוצגה בפעם האחרונה בשנת 1998, הפוקוס עובד דרך העין של הצלם, כך שאיפה שהאישון של הצלם מסתכל שם תיהיה ממוקמת נקודת הפוקוס.

בעבר מערכת זו הייתה עם המון תקלות שלא גרמו לקנות להראות טוב (במצלמת EOS-3), אז באמת מעניין איך זה יראה הפעם והאם המערכת תשתלב טוב.

להלן סרטון החשיפה של קנון:

קנון לא רשמה שום הערה לגבי הרזולוציה הצפויה של החיישן החדש המואר בצד האחורי, תאריך השחרור הצפוי וגם לא את המחיר, אך היא אומרת כי מידע נוסף על המצלמה יוצג כאשר היא תושק רשמית.