ת'כלס מה הבעיה

מכירים את זה שאתם מחפשים מוצר באינטרנט ואתם צופים בשעות של סקירות ביוטיוב, שואלים חברים מה דעתם על המוצר ובסופו של דבר מזמינים אותו - ומה שקורה מאותו הרגע שהזמנתם את המוצר הוא שתי אפשרויות:

א: המוצר יגיע ויהיה מושלם ותואם בדיוק למה שציפתם לקבל.

ב: המוצר הגיע ואינו תואם כלל למה שרציתם.

וכאן באפשרות ב' אתר "סטודיו עדי קופונים" נכנס לתמונה.

"האתר הוקם במטרה לספק את המבצעים והקופונים הכי טובים ברשת למיטב הציוד צילום בעולם לאחר בדיקה פיזית ומעמיקה משלנו לכל מוצר ומוצר".

הפתרון המהפכני

לכן, מעכשיו במקום לחפש כל פעם מה מתאים בשבילכם שעות על גבי שעות - קודם כל תוכלו להתיעץ איתי (בווצאפ/בטלגרם) ולקבל מידע מדויק על כל מוצר שאתם מחפשים.

וכך תוכלו לקנות אותו גם במחיר הזול ביותר בשבילכם וגם בצורה הבטוחה ביותר שהמוצר שהזמנתם הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

מה אנחנו מרויחים מזה בסופו של דבר?!

הרווח שלנו הוא קודם כל ההנאה לדעת שתקבלו מוצר שמתאים בשבילכם בצורה הטובה ביותר, דבר שני על רוב המוצרים שנמצאים באתר יש קישורי "שותפים" ולכן אנחנו מרוויחים על כל קניה שלכם דרכו - בזמן שאתם לא משלמים מכיסכם שום דבר כלל.

האתר פותח נטו כדי להביא לכם מידע מפורט מהטוב ביותר בעולם כדי שתוכלו לדעת על כל מוצר ומוצר עד כמה הוא טוב בשבילכם.

בדף הבית תמצאו את קטגורית "חדשים על המדף" שתראה לכם סכום מסוים של מוצרים שעלו לאחרונה לאתר, הרעיון הוא שכל כתבה שתעלה באתר "סטודיו עדי ניוז" על מוצרי צילום חדשים תעודכן אוטומטית עם קישור לאתר "סטודיו עדי קופונים" ששם תוכלו לראות פירוט מלא על המוצר, ואם הספקנו כבר לסקור את המוצר פיזית נכתוב לכם פירוט מלא עליו כולל "יתרונות וחסרונות" שלרוב בכל מוצר ניתן למצוא.

לאחר הקטגוריה "חדשים על המדף" תופיע לכם קטגוריה נוספת שיותר רלוונטית למי שמחפש מוצרים במבצעים, לקטגוריה קוראים "מבצעים" ושם יופיע לכם סכום מסוים של מוצרים שנמצאים כרגע במבצע כך שתמיד תיהיו הראשונים לדעת מתי הכי טוב להזמין את המוצר שאתם מחפשים.

*על 2 הקטגוריות שפרטנו לעיל תוכלו ללחוץ על הכותרת שלהם ולהגיע לעוד מוצרים המשויכים לאותה קטגוריה.

תווית שעושה סדר

בתמונה שלהלן אתם יכולים לראות את התוויות שהוספנו לכל מוצר וזוהי דוגמא טובה להסביר לכם על כל תווית ותווית.

נתחיל עם התווית הראשונה בצבע "התכלת" בשם "חדש" שנועדה לציין את ה- 30 יום הראשונים שבהם המוצר עלה לאתר.

התווית השניה בצבע "הכתום" בשם "במבצע" נועדה לציין שהמוצר ברגעים אלה ממש במבצע ולכן כדאי ומומלץ להזמין אותו יותר מתמיד.

התווית השלישית בצבע "הירוק" בשם "נבדק" נועדה לציין שהמוצר עבר אצלנו בדיקה פיזית בתקופה כוללת של כחצי שנה ובסופה הוא נמצא תקין מעיקרו, בנוסף בתוך הדף של כל מוצר שנבדוק תמצאו תיאור שלנו בכתב על המוצר, וסרטון סקירה במשך דקה שצילמנו עליו, ובסוף גם את הציון שלנו למוצר שמסכם הכל במילים בודדות.

התווית הרביעית והאחרונה (כרגע) בצבע "האדום" בשם "לא נבדק" נועדה לציין שהמוצר עדיין לא עבר את הבדיקות שהצבנו מראש כמפורט בתווית "נבדק".

באם יש מוצר שאהבתם ואתם לא יכולים לקנות כרגע מכל סיבה שהיא, תוכלו לשמור אותו באתר "סטודיו עדי קופונים" בלחיצה על הכפתור "הוסף לרשימת המשאלות" ובעתיד לחזור לרשימת המשאלות כדי לקנות את המוצר.לרשימת המשאלות באתר לחצו כאן.

ברגע שתחפשו מוצר מסוים והוא אינו נמצא באתר, תוכלו לפנות אליי בפרטי ואני יעבוד על כך שהוא יופיע באתר בצורה המפורטת והמובנת ביותר, כך שבתוך שעות ספורות תמצאו את המוצר שלכם ללא צורך בחיפוש באתרים חיצוניים אחרים מכל סוג שהם.

שאלות ותשובות

שאלה: אלו חנויות צילום ניתן יהיה למצוא באתר החדש?תשובה: כל חנות אינטרנטית אפשרית גם בארץ וגם בחו"לאיננו מחפשים להרויח מכל מוצר באמצעות תוכניות "שותפים" ולכן אנו חופשיים לפרסם כל חנות שלדעתנו מוכרת את המוצר במחיר הזול ביותר והטוב ביותר שניתן למצוא (לרבות אחריות יבואן רשמי/שירות לקוחות טוב).

שאלה: אילו מותגים ניתן יהיה למצוא באתר?תשובה: כל מותג שבדקנו פיזית שלרוב מכריז על מוצרים איכותיים וזולים יופיע באתר שלנו.

כרגע תוכלו להכנס לאתר ולהנות ממירב המוצרים הזמינים בו, מחובתנו לעדכן אתכם שמענה מהיר הוא הדבר שעומד לנגד ענינו - ולכן אם מצאתם מוצר שנראה שיכול להתאים לכם והמפרט עליו עדיין לא עודכן בצורה מלאה (אפילו שיש עליו את התווית נבדק), תוכלו לפנות אליי בווצאפ/בטלגרם ואני יעשה מאמץ מהיר ככל האפשר כדי לקדם את הפרסום של המפרט המלא על אותו המוצר.

ברוכים הבאים "לסטודיו עדי קופונים" תהנו😍קישור לאתר מכאן.