לדברי ניקון: כדי להשלים את החזון של החברה עד 2030 אנחנו מרחיבים את החברה שלנו לתחום המדפסות התלת ממדיות, מה שיאפשר לנו למלא את כל השלבים שעליהם הצהרנו בתחילת השנה.

"עד שנת 2030 ניקון שואפת להפוך ל"חברת פיתוח פתרונות טכנולוגיים בחברה עולמית שבה בני אדם ומכונות יוצרים יחד בצורה חלקה".במילים אחרות, ניקון תספק פתרונות ללקוחות הגלובליים שלנו כדי להניע חדשנות ולשפר את הפוטנציאל האנושי כדי לבנות עולם משגשג ובר קיימא שבו בני אדם ומכונות יוצרים יחד בצורה חלקה.

בנוסף החברה מסרה: ראשית כסיכום כולל ניקון שואפת לרכוש את SLM, שבסיסה בגרמניה, שהיא מפתחת ויצרנית מובילה בעולם של ציוד לייצור תוספי מתכת, הידועה בכינויה מתכת AM. אנו צופים כי הסכום הכולל הנדרש לעסקה זו יהיה 622 מיליון אירו, או כ-84 מיליארד ין.SLM נסחרת בבורסת פרנקפורט, ובכוונת ניקון להשיק הצעת רכש על כל המניות הבולטות של SLM במחיר של 20 אירו למניה.קיבלנו התחייבויות בלתי חוזרות משלושת בעלי מניות מפתח של SLM, כולל Elliot International, ו- L.P להשתלט על מניותיהם בהצעת הרכש.בנוסף מועצת הפיקוח והדירקטוריון של SLM הביעו את תמיכתם בהצעת הרכש.SLM סיפקה יותר מ- 750 מתכות AM המשתמשות בשיטת יציקה בשם "Laser Powder Bed Fusion" ליותר מ- 150 חברות מובילות ברחבי העולם, לרבות בתעשיות התעופה והחלל.עם עסקה זו, ניקון שואפת להפוך לגלובוס מוביל בתחום.

להלן ההצהרה המלאה של ניקון:

מחברת SLM Solutions נמסר: עם הפיכת SLM לחלק מאסטרטגיית הייצור הדיגיטלי של ניקון, הנהלת SLM משוכנעת שעסקה זו תשפר עוד יותר את יכולתה של SLM להישאר בחזית של ייצור תוספים למתכת ולשפר את מעמדה המוביל שלה באספקת מוצרים ופתרונות מעולים ללקוחותיה.

מנכ"ל SLM Solutions סם או'לירי הגיב לרכישה: "לניקון יש יותר ממאה שנה של היסטוריה בפיתוח טכנולוגיה אופטו-אלקטרונית מתקדמת וציוד מדויק. אני נרגש עבור SLM לשתף פעולה עם ניקון כדי להרחיב עוד יותר את עמדת המנהיגות הטכנולוגית שלנו. אנו מאמינים שהעסקה והשותפות הזו מועילה מאוד לכל מחזיקי העניין שלנו - בעלי מניות, עובדים ולקוחות כאחד".

להצהרה המלאה של חברת SLM Solutions מהקישור כאן.

לסיכום: בהחלט ניתן לראות שניקון עושה כל שביכולתה להפוך שוב למותג המוביל בעולם הטכנולוגיה ובכלל, במקביל לכך שהחברה עומדת על תילה לאחר השנים האחרונות בה ראתה ירידה מאסיבית במחוזר העיסקי ובהכנסות, ולכן עוד לא ניתן לברך על המוגמר מכיוון שדרך ארוכה לפני החברה - אבל כן ניתן לומר בבטחון שהדרך בה היא בחרה ללכת נכונה ומוצלחת.