כשנתיים אחרי שהעולם נכנס למגיפה שאין כמותה והצריכה של מוצרי וולוגים עלתה פלאים, פוג'יפילם משיקה מוצר שככל הנראה הוא אחד המבוקשים בעולם הוולוגים ברשת, כידוע כל יוטיובר או וולוגר כיום משתמש לרוב במוט סלפי כל שהוא כדי לתעד את הסרטונים שלו, וכאן נכנסת המיני חצובה של פוג'יפילם.

כידוע למתחרות כבר ישנם לא מעט חצובות כאלה, אומנם אלו חצובות שהושקו לא על ידי חברות המקור אלא על ידי חברת SmallRig ו- Joby בעיקר, ולראשונה אנו רואים חברת צד ראשון משיקה חצובה מסוג זה וזה בהחלט פותח בפנינו לא מעט אפשרויות של המלצה על מצלמות וולוגים עתידיות.

מבט על החצובה:

להלן המפרט הטכני של החצובה:

מפרטפוג'יפילם TG-BT1
תאריך השקה:29/11/2022
יצרן:פוגיפילם
עשויה מחומר:פלסטיק
עמידות:אבק/לחות
עומס מירבי:1.5 קילו
מידות ברגלים סגורות:
מידות ברגלים פתוחות:
צירי תנועה:למעלה ולמטה 180 מעלות, ימינה ושמאלה 360 מעלות
חיבוריות:בלוטוס
קיבולת סוללה:לא ידוע
חיי סוללה:
משקל:205.5 גרם

מה שטוב בחצובה החדשה שזה עצם העובדה שלא צריך לחבר אותה למצלמה עם שום כבל מכל סוג שהוא, מכיוון שהחיבור נעשה באמצעות הבלוטוס שהוא כמובן אלחוטי, אבל מצב שני הוא תומך רק במצלמות הבאות: X-T5, X-T4, X-T3, X-T30 II, X-T30 ו- X-S10, מה שכמובן מגביל את יכולת השימוש שלה למספר קטן יותר של מצלמות.

לפי פוג'יפילם ישראל עדכנו אותנו שהחצובה תתאים בקרוב גם למצלמות x-H2 ו- X-H2s בעדכון קושחה שיצא בהמשך החודש.

לחצובה ישנם לא מעט כפתורים ומתגים לכן נפרט אותם כאן בצורה מסודרת לפי המספרים שבתמונה הבאה:

1. כפתור נעילת סיבוב ושחרור סיבוב.2. כפתור שחרור.3. מתג נעילת מקשים דיגיטליים.4. זום אין והאוט (T/W).5. כפתור לצילום תמונות.6. הפעלת בלוטוס וחיבור למצלמה.7. כפתור להקלטת וידאו (הפעלה/כיבוי).

אומנם חברת פוג'יפילם לא אמרה לנו כמה שעות הסוללה של החצובה תחזיק וכמה או איך מטעינים אותה אם בכלל, לכן נמתין שהיא תצא לשוק ונקבל עליה את שאר הפרטים.

את ראש החצובה ניתן להטות כלפי מעלה ומטה עד 180 מעלות, וניתן לסובב אותו 360 מעלות ללא הגבלה.

סרטון השקה:

להלן סרטון הדרכה ראשוני לשימוש בחצובה:

ברגע שיצאו סקירות ברשת על החצובה החדשה נעדכן אותם כאן ובקבוצת הטלגרם שלנו מכאן.

מחיר המיני חצובה TG-BT1 עומד על 899 שקלים בישראל, והיא תצא לשוק בחודש הקרוב.

לסיכום: חצובה יחידה במינה, נראית שעוצבה בהתאם לצרכי הוולוגר היומיומי, במקביל ניתן לומר שהיא מתאימה כדי להיות אחת כזאת שגם תחזיק לכם את המצלמה בשימוש של מצלמת רשת כחצובה שולחנית, נמליץ לכם להמתין לסקירות פיזיות ברשת כדי שנדע עליה עוד פרטים.