פוג'יפילם משיקה עדכון קושחה גדול למצלמות X-H2 ו- X-H2Sעם שיפור במצבי הפוקוס, כולל תמיכה במיני חצובה החדשה TG-BT1, ועדכון בלוטוס חשוב.

פחות מחצי שנה לאחר השקת המצלמות, פוג'יפילם משחררת עדכונים שישפרו את המצלמות ויהפכו אותן לטובות יותר.

להלן העדכונים בצורה מפורטת:

מצלמת פוג'יפילם X-H2

עדכון גרסה: 1.201) כאשר המצלמה והמיני חצובה TG-BT1 מחוברים באמצעות בלוטוס, ניתן לצלם תמונות וסרטים תוך כדי החזקת החצובה, כמו כן גם אפשרי לעשות זום עם החצובה, אבל זה תואם רק לעדשות עם פונקציית זום חשמלי:עדשת FUJINON LENS XF18-120mmF4 LM PZ WR עם גרסת קושחה 1.00 ומעלה.ועדשת FUJINON LENS XC15-45mmF3.5-5.6 OIS PZ עם גרסת קושחה 1.10 ומעלה.2) שיפור ביצועים של הגריפ משדר קבצים FT-XH.קצב פריימים של תצוגה חיה ממצלמה למסוף שופר בעת חיבור הגריפ FT-XH.3) שינוי כותרת התפריט.- השם של "IMAGE TRANSFER ORDER" שונה ל- "COMMUNICATION STATUS", שהופיע באמצעות הפעולה הבאה. [SCREEN SET-UP] ➔ [DISP. CUSTOM SETTING] ➔ [COMMUNICATION STATUS]- כעת ניתן להשתמש ב- "COMMUNICATION STATUS" כדי להפעיל או לכבות את סדר העברת התמונות וההתקן המחובר בו זמנית.4) תוספת "Bluetooth DEVICE LIST"."Bluetooth DEVICE LIST" נוספה ב- "Bluetooth/SMARTPHONE SETTING" בתפריט "NETWORK/USB SETTING".5) תוקנו באגים נוספים.

להורדת העדכון ניתן ללחוץ כאן.

מצלמת פוג'יפילם X-H2S

עדכון גרסה: 3.001) כאשר המצלמה והמיני חצובה TG-BT1 מחוברים באמצעות בלוטוס, ניתן לצלם תמונות וסרטים תוך כדי החזקת החצובה, כמו כן גם אפשרי לעשות זום עם החצובה, אבל זה תואם רק לעדשות עם פונקציית זום חשמלי:עדשת FUJINON LENS XF18-120mmF4 LM PZ WR עם גרסת קושחה 1.00 ומעלה.ועדשת FUJINON LENS XC15-45mmF3.5-5.6 OIS PZ עם גרסת קושחה 1.10 ומעלה.2) שיפור ביצועים של הגריפ משדר קבצים FT-XH.קצב פריימים של תצוגה חיה ממצלמה למסוף שופר בעת חיבור הגריפ FT-XH.3) שינוי כותרת התפריט.- השם של "IMAGE TRANSFER ORDER" שונה ל- "COMMUNICATION STATUS", שהופיע באמצעות הפעולה הבאה. [SCREEN SET-UP] ➔ [DISP. CUSTOM SETTING] ➔ [COMMUNICATION STATUS]- כעת ניתן להשתמש ב- "COMMUNICATION STATUS" כדי להפעיל או לכבות את סדר העברת התמונות וההתקן המחובר בו זמנית.4) תוספת "Bluetooth DEVICE LIST"."Bluetooth DEVICE LIST" נוספה ב- "Bluetooth/SMARTPHONE SETTING" בתפריט "NETWORK/USB SETTING".5) שיפור זיהוי הנושא על ידי AI (בינה מלאכותית).- שיפור תפקוד זיהוי הנושא הנוכחיביצועי זיהוי הנבדקים השתפרו מאוד במצבים שקשה היה לזהות אותם עם הקושחה הנוכחית, כגון "תאורה אחורית", "הסתכלות הצידה" ו"נושאים קטנים". ניתן להשתמש בפונקציית זיהוי הנושא יותר מתמיד, ללא קשר לסצינה.- נוספה קטגוריית נושא חדשה- זיהוי חרקים ו- מל"ט נוספה לאחרונה בנוסף ל- פנים, עיניים, חיה, ציפור, רכב, אופנוע ואופניים, מטוס, ו- רכבת. ניתן לזהות חרקים על ידי הגדרת הנושא כ- "ציפור" וניתן להתמקד על רחפנים על ידי הגדרת הפוקוס כ- אווירון.- שיפור ביצועי מעקב דינמי על ידי אלגוריתם AF משופר.- אלגוריתם חיזוי התנועה שופר כדי לאפשר מעקב יציב אחר נושאים הנעים במהירות גבוהה בפריים.- מהירות מיקוד ה- AF שופרה כאשר הצילום הרציף מוחל על ידי לחיצה בו זמנית על כפתור AF-ON וכפתור הצילום כאשר המצלמה לא ממוקדת. ה- AF מתחיל להתמקד בקצב מהיר יותר מבעבר, גם במצבים שבהם המצב משתנה מרגע לרגע, כמו בספורט. זה מקשה על החמצת הזדמנות לשחרור תריס, גם במצבים כמו ספורט בהם המצב משתנה מרגע לרגע.6) באג קושחה תוקן, שגרם להקפאה המתרחשת לפני ואחרי ביצוע מיקוד AF.7) תוקנו באגים נוספים.

להורדת העדכון ניתן ללחוץ כאן.

להלן סרטון השקה של העדכונים החדשים:

לאחר שעברו כ- 3 שבועות מאז יציאת העדכונים ניתן לומר שהם בטוחים לחלוטין ולא דווחו שום בעיות לאחר העדכון של המצלמות.