כרטיסי ה- CFexpress החדשים של מנפרוטו מבטיחים עד 1730 מגה-בייט - מהירות קריאה ועד 1540 מגה-בייט - מהירות כתיבה, מה שעולה על ההערכות המובילות של הכרטיסים המקבילים של ProGrade Digital. מנפרוטו מצהירים כי הכרטיסים האחרונים שלה נועדו לעבוד בצורה הטובה ביותר במצלמות DSLR מקצועיות ובמצלמות קולנוע מתקדמות הדורשות העברת נתונים במהירות גבוהה הן לתמונות ברזולוציה גבוהה במהירות גבוהה והן לצילום וידאו ברזולוציה גבוהה.

החברה מצהירה באופן ספציפי שהכרטיסים שלה נועדו לתפוס קצב פריימים גבוה ברזולוציות 4K, 6K ואפילו 8K. מנפרוטו גם עיצב את הקלפים כך שיעמדו במגוון רחב של סביבות, החל מחום מדברי וכלה בטמפרטורות ארקטיות מתחת לאפס (או שהושארו בשמש במכונית חמה). כרטיסי CFexpress מדורגים לטווחים בין -25 מעלות צלזיוס (-13 מעלות פרנהייט) ל -70 מעלות צלזיוס (158 מעלות פרנהייט) מבלי לפגוע ביכולתם לתפקד.

עם זאת, כרטיסים אלה אינם אטומים למים.

כרטיס ה- 128GB של מנפרוטו ישווק במחיר של 199 דולר וכרטיס 256GB יעלה 400 דולר. כרטיסים דומים של ProGrade Digital מתחילים ב- 165 דולר לגרסת 128 ג'יגה-בייט וזמינים עד 1 טרה בית במחיר של 800 דולר. מנפרוטו מגיעה יקרה יותר ועם פחות אפשרויות קיבולת מאשר המתחרות, אך החברה גם מבטיחה קצת יותר מהירות במחיר זה.

כרגע ניתן לרכוש את שני הכרטיסים מ- Manfrotto.com.