העדכונים החדשים כמעט ולא משנים הרבה מהקיים, לכן אל תצפו ליותר מדי, אבל תמיד צריך לזכור שבסופו של דבר ניקון תנטוש סופית את מערכת ה- DSLR שלה לפי הצהרתה עד שנת 2025 ככה שלא נשאר לכם הרבה זמן כדי להתכונן למעבר הסופי למירורלס.

בסוף המאמר תמצאו מדריך המסביר איך לעשות את העדכון למצלמה שלכם.

להלן העדכונים בצורה מפורטת:

מצלמת ניקון D7500

עדכון גרסה: 1.11• תוקנה בעיה שהתרחשה במהלך צילום תצוגה חיה עם שילוב של יחידות פלאש נשלטות אופטית ורדיו, שלעיתים הביאה לכך שהיחידות הנשלטות אופטית לא יבזיקו.• תוקנה בעיה שהתרחשה כאשר יחידת פלאש הייתה מותקנת על המצלמה, שלעיתים תגרום לכך שהמצלמה תתעלם מהערך שנבחר עבור [ISO sensitivity settings] > [Maximum sensitivity with command dial] ב- [PHOTO SHOOTING MENU] לאחר טעינת ההגדרות באמצעות [Save/load settings] > [Load settings] ב- [SETUP MENU].הערהביצוע עדכון קושחה בזמן שהמצלמה מושפעת מהבעיה השנייה מבין שתי הבעיות שלמעלה לא יתקן את הבעיה כשלעצמה. לאחר ביצוע העדכון, תצטרך לבצע את השלבים הבאים:• אפס את כל ההגדרות באמצעות [Reset all settings] > [Reset] ב- [SETUP MENU], או• טען הגדרות שנשמרו בעבר (אם זמינות) מכרטיס הזיכרון באמצעות [Save/load settings] > [Load settings] ב- [SETUP MENU].

להורדת העדכון ניתן ללחוץ כאן.

מצלמת ניקון D5

עדכון גרסה: 1.50• כאשר מוקצה לפקד באמצעות הגדרה מותאמת אישית f1 [Custom control assignment] ב- [CUSTOM SETTING MENU], ניתן להשתמש כעת ב- [Recall shooting functions] כאשר המצלמה מחוברת באמצעות USB להתקן המריץ אפליקציה כגון NX MobileAir.

להורדת העדכון ניתן ללחוץ כאן.

מצלמת ניקון D6

עדכון גרסה: 1.50• כאשר מוקצה לפקד באמצעות הגדרה מותאמת אישית f3 [Custom control assignment] ב- [CUSTOM SETTING MENU], ניתן להשתמש כעת ב- [Recall shooting functions] כאשר המצלמה מחוברת באמצעות USB להתקן המריץ אפליקציה כגון NX MobileAir.

להורדת העדכון ניתן ללחוץ כאן.

איך לעדכן את המצלמות DSLR של ניקון?

פשוט וקל, אתם צריכים כרטיס זכרון שהמצלמה שלכם תומכת בו כמו SD או CF או XQD1) תפרמטו את הכרטיס זכרון במחשב (שימו לב שאין לכם מידע חשוב כמו תמונות או וידאו בכרטיס זכרון לפני!).2) תורידו מהקישור את הקובץ של העדכון.3) תחלצו את הקובץ בלחיצה כפולה עליו עם העכבר במחשב.4) תעתיקו מתוך התיקייה בשם {משתנה לפי דגם המצלמה שלכם} "D850Update" שחולצה - את הקובץ עם סיומת .bin לכרטיס הזכרון.5) תחברו את הכרטיס זכרון למצלמה שלכם והפעילו אותה (שימו לב שכרטיס העדכון חייב להיות מוגדר במצלמה שלכם "ככרטיס ראשי").6) לחצו על כפתור "menu" במצלמה שלכם, ותעברו לתפריט בצורת "מפתח שוודי" בשם "MENU SETUP".7) דפדפו לסוף ההגדרות, ותגיעו להגדרה בשם "Firmware version" תלחצו עליה..8) לחצו "update", המצלמה תשאל אתכם אם תרצו לעדכן - לחצו "Yes" והמתינו עד סוף העדכון. תצטרכו לכבות את המצלמה ולהפעילה מחדש - וזהו המצלמה מעודכנת, תהנו!!!

הדלפה על מצלמת ניקון Z30

היא תושק כנראה עד סוף חודש יוני או בתחילת יולי.המצלמה תגיע עם חיישן קרופ, כולל רזולוציה של 20.9 מגה פיקסל.עם מעבד EXPEED 6, ובמחיר שאמור להיות מתחת ל- 1,000 דולר.

הדלפה על מצלמת ניקון Z6III

היא תושק בחודש אוגוסט הקרוב (עד אוקטובר גג), עם חיישן 33 מגה פיקסל.כולל מעבד EXPEED 7.עם יכולת צילום וידאו פנימי של רואו ואפל פרורס.עם 2 חריצי זיכרון..כולל צילום של עד 20 תמונות לשניה.ואיכות וידאו 4k 60p ללא קרופ.כולל מערכת AI חדשה לזיהוי אובייקטים לפוקוס מהיר יותר ומדוייק יותר.המצלמה תעלה בסביבות ה- 2500 דולר.

אם השמועות האלה נכונות, אנחנו ניהיה בהלם מוחלט, מכיוון שניקון השיקה את הסדרה Z6 ו- Z7 בשנת 2018 ועד כה היא הוציאה בה 4 דגמים שונים, וברגע שזה יהפוך ל- 6 דגמים וכל זה בפחות מ- 4 שנים זה יהיה טירוף מוחלט ועובר כל גבול, אבל נקווה שבפעם הזאת ניקון תקלע בול איפה שהלקוחות שלה נמצאים ושהיא לא תעשה עוד פאשלות כמו בדגמים הקודמים.