נומטיק מרחיבה את השותפות עם הצלם ומשפיע הרשתות החברתיות פיטר מקינון עם שלוש תיקים חדשים שהושקו כחלק מאוסף בקיקסטארטר. לדברי נומטיק, התוספות החדשות האלה הן "שורה קטנה יותר של שקיות יומיומיות".

שלוש ההצעות החדשות של מקינון הן תרמיל המצלמה 25L, קלע המצלמה 8L והמארגן Camera Tech. שלושת התיקים הללו מצטרפים לחבילת המצלמה המקורית של פיטר מקינון שגייסה 2.2 מיליון דולר בשנה שעברה כדי ליצור את מה שהחברה מכנה אוסף מלא של אפשרויות נשיאה ממוקדות מצלמה.

החברה אומרת כי שיתוף הפעולה עם מקינון הביא לתיקי גב בעלי רמת התאמה אישית ש"תקפיץ את דעתך ", לפחות על פי ג'ון ריצ'רדס, מייסד שותף של נומטיק. הוא גם מוסיף כי שיתוף פעולה עם מקינון מעניק באופן מיידי תחושת אמון ללקוחות פוטנציאליים.

התיק בנוי בצורה כל כך טובה, שבמקום סקוצ'ים מוזרים שאנחנו הצלמים נתקלים בהם יום יום - ומתקשים לסדר אותם בצורה טובה ומהירה, אז מצאו לזה פתרון - מגנט, הכל עובד בתיק עם מגנטים כך שלא צריך להלחם בתיק כדי לשנות עיצוב וצורה.

התיקים כולם בנויים עם פתרונות הכי טובים שיש בעולם התיקים, כך שלא תתקלו אף פעם במשהו שלא נח לכם בתיק.

לרשותכם כמה תמונות של התיקים עם סדורים שונים:

עד לרגע זה הקמפיין גיוס לתיקים צבר כ- 900,000 דולרים - והיד עוד נטויה.

להלן סרטון הקמפיין:

להלן המחירים של כל התיקים - וכן הם עולים הרבה מעל הנורמל, מה לעשות על איכות משלמים.

מארגן כבלים וציוד צילום קטן ב- 59 דולרתיק צד קטן (ניתן להכניס בו עד שתי עדשות בסדר גודל 85MM - ומצלמה אחת) ב- 129 דולרתיק צילום (25 ליטר) ללא דפי הארגון של התיק ב- 199 דולרתיק + מארגן כבלים ב- 258 דולרתיק + תיק צד קטן ב- 328 דולרמארגן כבלים + תיק צילום + תיק צד קטן ב- 387 דולר

להלן אביזרים לתיקים:

למעבר להשתתפות בפרויקט או קניית התיקים - לחצו כאן.

לסיכום: האם התיק הזה שווה א המחיר? למי שצריך תיק למסגרת עבודות זה נראה תיק מושלם, אבל לחובבני צילום היינו ממליצים ללכת על תיקים יותר זולים - מחברות אחרות.